Autor Wątek: hertz dsk vs esk  (Przeczytany 5153 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

hertz dsk vs esk
« dnia: Czerwiec 19, 2010, 23:24:58 pm »

heccto

  • Gość
wiec tak jak w temacie interesuja mnie 13 stki (do 16 stek musialbym panele dorabiac i wiecej wydac) chce kupic w miare dobre glosniczki i mysle ze co do tych 2 wymienionych sie nie myle ? Chcialbym znac Wasze zdanie , jednostka jaka mam jest kenwood kdc w3044

w slupki oczywiscie pojde gwizdki 13stki w dol drzwi z tylu mam 2 elipsy alpine(wiekowe bardzo) ale jestem otwarty na propozycje

wzmacniacza narazie nie przewiduje...

kable sa jakies tam :mrgreen:

jestem laikiem ale lubie jak przyzwoicie gra oczywiscie drzwi chce wygluszyc..

linki do glosniczkow :

http://www.audiosklep.pl/hertz-dsk-130-p-460.html

http://www.ceneo.pl/387980s

czy tylko odczuje roznice w cenie ?

ESK za 300 moge wyrwac wiec mnie kusi ;p w necie po 400 prawie chodza

hertz dsk vs esk
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 20, 2010, 08:07:54 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
napewno ESK są o klasę wyżej  ale czy warto  wydać tyle kasy za 130mm już lepiej dorzucić 200zł i wstawić coś  z 160mm zresztą  optymalnym rozwiązaniem jest 160mm z przodu.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

hertz dsk vs esk
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 20, 2010, 08:59:22 am »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Montujac nawet dobre 13cm w seryjne miejsce i wydajac na nie dodatkowo grubsza kase mija sie z celem. Bez paneli i porzadnego montazu w chocby tanio wygłuszonych drzwiach nie bedzie zadowolenia...

[ Dodano: 2010-06-20, 09:02 ]
Pamietaj ze biednych nie stac na tanie rzeczy, lepiej kupic raz a dobrze i zamontowac to z głowa...